فرش ثامن

معرفی و ارائه انواع فرش ماشینی و پتو و ...

فرش ثامن

معرفی و ارائه انواع فرش ماشینی و پتو و ...

انواع بافت پالاز موکت

کات پایل:

وقتی حلقه‌ها در جریان فرآیند بافت بصورت یکدست بریده مى‌شوند، بافت کات‌پایل ایجاد مى‌شود. این‌ روش از تولید در کنار امکان ایجاد ظاهری نرم، قابلیت تولید ضخامت‌های متنوع و طرح های زیبا را ایجاد می کند.

با نخ های هیت ست شده پلی آمید، این نوع بافت تبدیل به انتخابی ایده‌آل برای اتاق های خواب منازل مسکونی، هتل ها و نشمین در فضاهای مسکونی یا لانج های خصوصی در مکان هائی با کاربری اداری است.

در صورت نگهداری مناسب، موکت‌های کات پایل مى‌توانند تا سالها عمر مفید داشته باشند و ظاهر زیبایشان را حفظ کنند.

لوپ پایل:

لوپل پایل روشی دیگر برای تولید انواع موکت است. در این روش، حلقه ها در بافت باقی می مانند و بریده نمی شوند. این حلقه ها می توانند طول های متفاوتی داشته باشند. موکت های لوپ پایل به دلیل دوام و استحکام بالا، برای اکثر فضاهای خانه، از اتاق نشیمن تا اتاق کار مناسب مى‌باشند. استفاده از نخ پلی پروپیلن، انتخابی عالی و به جا برای این نوع بافت است. تحمل بالا در پا خوردن‌های پیاپی مزیت تولید لوپ پایل با نخ پلی پروپیلن یکی از ویژگیهای حائز اهمیت این گروه از محصولات پالاز است..

یکی از مزایای دیگر موکت‌های لوپ پایل، تمیز کردن بسیار آسان آن است. در واقع نوع ساختار این نوع از موکت ها که تا حد زیادی مانع رسوخ مایعات و آلودگی ها به بدنه‌ موکت مى‌شوند، این مزیت را ایجاد کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد